CZ
Novinky v ECH 

Novinky v ECH

Marketingové noviny: “Online Češi” jedí výrazně zdravěji než zbytek populace

12.4.2016

Již čtyři roky mají Češi možnost nakupovat potraviny online. Teprve v posledních dvou letech se však trh rozvinul natolik, že vznikla zcela nová zákaznická skupina. Ti, kteří potraviny online nakupují pravidelně a několikrát do měsíce, zároveň předznamenávají celou řadu zajímavých trendů.

Marketing Sales Media: Kolonial expanduje, Rohlík slevuje

On-line supermarkety nespí. Kolonial.cz expanduje do východních Čech a Mladé Boleslavi, konkurenční Rohlik.cz zase spustil personalizované slevy.

Marketing Sales Media: CZC: Buď #jakoGEEK

E-shop s IT a elektronikou v jarní kampani navazuje na ty předchozí a burcuje svého zákazníka, aby byl #jakoGEEK. Každý měsíc rozdá elektroniku za 100 tisíc korun.

Hospodářské noviny: Internetoví prodejci potravin míří do dalších měst. Kolonial.cz bude prodávat v Hradci a Pardubicích

Zkušenosti s on-line nákupem potravin již má čím dál více lidí, celkový obrat je ale ve srovnání s kamennými prodejnami minimální.

Možnost objednat si potraviny on-line je nejvíce omezená územím, kam jsou prodejci ochotní zboží dovézt.

Dvě rostoucí internetové „samoobsluhy“ však nyní expandují do nových měst.E-shop s potravinami Kolonial.cz nabídne rozvoz potravin v Hradci Králové a Pardubicích.

Hospodářské noviny: Řetězce odkládají prodej potravin na internetu

22.2.2016

Víkendové rodinné nákupy jsou pro většinu Čechů stále vykoupeny dlouhými frontami u pokladen. Na internetu potraviny z velkých řetězců stále nabízí pouze Tesco, které svůj e-shop zprovoznilo již před čtyřmi roky. Konkurenci mu dělají jen specializované e-shopy jako Rohlík.cz nebo Koloniál.cz.

Channelworld.cz: Tržby CZC.cz vyrostly v roce 2015 o pětinu na 2,9 miliardy

Společnost si oproti roku 2014 polepšila o 21 %, a to zejména díky tradičním segmentům telefonů, notebooků, televizí, tabletů a grafických karet. Silně vyrostl prodej nositelné elektroniky a také podíl zákazníků nakupujících přes mobilní zařízení. Internetový obchod CZC.cz zaznamenal v roce 2015 meziroční růst tržeb o 21 % na 2,9 miliardy Kč, a upevnil tak … Pokračování textu Channelworld.cz: Tržby CZC.cz vyrostly v roce 2015 o pětinu na 2,9 miliardy

Miliardová hra e-shopů

5.2.2016

Alza.cz loni opět dosáhla rekordního obratu, a sice 14‚5 miliardy korun. Tržby E-commerce Holding se přehouply přes 4 miliardy.

E-commerce Holding zvýšil tržby o čtvrtinu, chystá expanzi do zahraničí

Skupina internetových obchodů spadající pod E-commerce Holding (ECH) loni zvýšila tržby o čtvrtinu na čtyři miliardy korun. Firma zároveň oznámila, že chce v letošním roce expandovat do ciziny. Výši zisku nesdělila.

Marketing Sales Media: E-shopy s potravinami před sebou mají ještě dlouhou cestu, výrobci je ale berou vážně už dnes

26.1.2016

Letošní Vánoce prokázaly, že e-shopy s potravinami dozrály do té míry, že je už na trhu není možné přehlížet. Padesát jedna procent Pražanů a Středočechů má nyní zkušenost s nakupováním potravin po internetu. Podle studie APEK se z nich stal nejčastěji opakovaný nákupní artikl českého internetu. Lidé takto nakoupí dokonce devětapůlkrát do roka. Průměrná útrata v e-shopech s potravinami je násobně vyšší než v kamenných prodejnách.

iHned.cz: Roste tu světový hráč. Skupina Rockaway mladého podnikatele Havrlanta řídí desítky firem

22.1.2016

Podnikatel Jakub Havrlant nemá malé cíle.
Z mnoha střípků – prodejen, služeb a technologických firem – buduje pod hlavičkou Rockaway Capital skupinu, která má globální ambice.
Již nyní řídí desítky technologických firem a start-upů.
Pomoci mu mají i Daniel Křetínský s Petrem Kellnerem.

Feedit.cz: Startuje první srovnávač online supermarketů v ČR

20.1.2016

Čeští zákazníci, kteří nakupují potraviny a drogerii online, mají nyní k ruce první český cenový srovnávač online supermarketů Atoto.cz. Díky němu si mohou být jistí, že nakoupí tam, kde mají své oblíbené zboží nejlevnější. Na běžném rodinném nákupu mohou při pořízení zcela identického zboží ušetřit i stovky korun. Srovnávač Atoto.cz nyní funguje v pilotním provozu a i díky reakcím zákazníkům se bude každý den zlepšovat.

Byznys.ihned.cz: Antimonopolní úřad posoudí prodej Mall.cz a Heureka.cz za 5,4 miliardy. Rozhodnout by měl v únoru

13.1.2016

Antimonopolní úřad posoudí prodej Mall.cz a Heureka.cz za 5,4 miliardy. Rozhodnout by měl v únoru. Skupina Rockaway se na koupi obchodních portálů dohodla loni. Firmy čeští investoři kupují od nadnárodní společnosti Naspers. Rockaway loni koupil i podíl v e-shopu CZC.cz.

Reportér: Tanec miliard

12.1.2016

Nejzajímavější transakce 2015:  Dělení největší telekomunikační firmy, investice do „klasických“ energetik, ale i do nové webové ekonomiky. Úspěšné prodeje zahraničním investorům i rozchody stávajících společníků. Těžba skutečných hornin i těžba z hornických bytů. To jsou příběhy, které hýbaly českým byznysem a otáčely miliardy korun. Jak se odehrávaly? Kellner bankéřem Dvě vůbec největší transakce, které však … Pokračování textu Reportér: Tanec miliard

Nasepenize.cz: Přední české firmy jsou na prodej 

4.1.2016

Znakem oživující se české ekonomiky není jen její růst. Současně s tím jsou na prodej i některé přední české firmy. Noví majitelé hodlají v investicích utratit miliardy korun a letošní rok byl na podobné zakázky vyloženě rekordní.

Lidovky.cz: Nákupy na poslední chvíli. Kdy naposledy vám dovezou kapra domů?

23.12.2015

Nestíháte letos před Vánocemi nakoupit potraviny? Nechcete kapra kupovat na ulici a spoléháte na to, že vám jej doručí domů? Podívejte se na přehled otevírací doby českých on-line supermarketů.

Transport: Ekologický provoz a Sprinter 316 NGT

15.12.2015

Koloniál spustil svůj testovací provoz v červnu 2015. Pro rozvoz potravin jsme převzali od společnosti Mercedes-Benz devět vozidel a několik dalších vozů je již připraveno k předání. Jedná se o Sprintery s pohonem NGT (Natural Gas Technology) na stlačený zemní plyn (CNG). Tento pohon se používá v téměř 80 zemích světa. Provozní náklady jsou ve srovnání s konvenčními palivy téměř o 50 procent nižší. CNG je nejbezpečnější pohonné médium a nejekologičtější palivo. Martin Katzer, provozní ředitel internetového obchodu Koloniál.cz říká: „Sprinter NGT je naše vstupenka i do těch nejpřísnějších městských nízkoemisních zón. A navíc nám ušetří náklady.“

Podnikatel.cz: E-shopaři jsou na vánočním vrcholu. Dnes padne rekord, odhaduje APEK

700 milionů korun by se dnes mělo protočit v českých e-shopech. Vrchol letošní e-commerce sezóny by měl být nejvyšší v historii. E-shopům a hlavně komfortu, který nabízejí hlavně před Vánoci, přicházejí lidé na chuť stále více. V letošní vánoční sezóně se obliba online nakupování projeví v pokoření rekordu z minulého roku, kdy se na úplném vrcholu sezóny, tedy 10 dnů před Štědrým dnem, vyšplhaly tržby nejvýš v historii.

Retail Info Plus: Mobil jako nástroj pro nákup i prodej

14.12.2015

Chytrá mobilní zařízení nám změnila život. Jsme online a ustavičně ve střehu, abychom „byli v obraze“, co je nového. Změnila způsob, jakým pracujeme, komunikujeme i nakupujeme.
Průzkumy a analýzy předpovídají, že v nejbližších letech budou velké investice směřovat do oblasti mobilního marketingu. Chytrá mobilní zařízení, která umožňují svým majitelům neustálé online připojení, tak představují potenciálně velmi silný marketingový kanál, který má oproti jiným jednu zásadní odlišnost. Svůj smartphone má jeho majitel totiž prakticky neustále při sobě a průběžně ho kontroluje. „Mobil je nový trh, a tak k němu musíme přistupovat,“ komentuje vývoj Jiří Budinský, Head of Mobile ve společnosti E-commerce Holding.

E15.strategie.cz: Kolonial.cz představil vlastní magazín

E-shop s potravinami Kolonial.cz představil novou komunikační linku pro předvánoční období. Stala se jí kampaň zastřešená claimem #casprosebe. Součástí kampaně je tištěný magazín, soutěž i speciální balíčky pro blogery. Za konceptem i samotnou produkcí všech kanálů stojí interní marketingový tým.

Lupa.cz: Jitka Dvořáková On-line trh s IT úplně poprvé meziročně klesá

7.12.2015

Ostřílená e-commerce manažerka Jitka Dvořáková z CZC.cz má letos za sebou spojení obchodu s elektronikou s tuzemským investičním dravcem – ECH. Jak se jí v novém působišti daří a co se chystá, prozrazuje v rozhovoru pro Lupa.cz

CIO Business world: Odložené platby přivedly do e-commerce velké finanční hráče

3.12.2015

Zákazník může zaplatit zboží až několik týdnů potom, co je mu doručeno. Riziko přitom nenese e-shop, ale nový typ start-upů, které zavádějí do prostředí e-commerce v podstatě nakupování na fakturu. A transakční byznys přilákal velké hráče

Finexpert.cz: Průzkum: Nákupy potravin v domácnostech se mění. On line nejvíce nakupují ženy

1.12.2015

Způsob, jak české domácnosti nakupují potraviny, se neměnil skoro čtvrt století. Velké pravidelné nákupy, důraz na cenu, ale také žena, která drží domácí kasu, to je kolorit naprosté většiny z nich. To se však pomalu ale jistě začíná měnit. Důvodem je stále větší náročnost českého zákazníka i pronikání nových technologií do tohoto tradičního odvětví. Průzkum, který mezi 600 respondenty v Praze a Středočeském kraji provedl s agenturou Data Collect e-shop s potravinami Koloniál.cz, komentuje retailový odborník Petr Vyhnálek.

Marketingové noviny: Mobile Marketing 2015 – Mobilní život v ČR a trendy v mobilním marketingu

25. listopadu 2015 se v Národní technické knihovně v Praze, konkrétně v Ballingově sále, konal již třetí ročník konference Mobile Marketing. Během celodenní konference vystoupilo mnoho řečníků a vedlo se nespočet diskusí. Diskuse se vedly nad jediným tématem, kterým byl mobilní marketing. Také se hovořilo o trendu, jakým se tato odnož marketingu bude vyvíjet a jak rychle. Řečníci hovořili o tom, jak je tomu dnes, jak moc zákazníci využívají mobilní zařízení, zda využívají více počítače/notebooky anebo se již přiklání k vyřizování svých záležitostí na mobilních zařízeních. V neposlední řadě kladl Miroslav Král (majitel a Managing Partner firmy MarketUP) velký důraz na mikro momenty. Marketér by měl včas u zákazníka rozpoznat jeho záměr a okamžitě reagovat.

Marketing & Media: Téma čísla – Interní komunikace

Nízká nezaměstnanost a měnící se nároky mladších generací nutí personalisty i marketéry k úvahám, jak posílit značku firmy coby dobrého zaměstnavatele.

Při nedávné ekonomické krizi se zdálo jako utopie zabývat se rozpočtem na interní kampaně nebo akce pro zaměstnance. Ještě dnes se objevují hlasy, že vnitřní komunikace a reputace firmy jsou uměle nafouknutou bublinou, která má uspokojit nenaplněné ambice personalistů a marketérů. Ve skutečnosti se ale o důležitosti kvalitní komunikace s vlastními zaměstnanci mluví čím dál víc. Pět let fungující Institut interní komunikace (IIK) registruje rostoucí zájem o účast v oborové soutěži a trend investic do iremní kultury potvrzují také výzkumy. Zaměstnavatelé dojem ze značky šíří, ať vědomě chtějí, nebo ne. Je jedno, jestli pečlivě analyzují a nasazují veškeré nástroje interní komunikace, nebo spoléhají na intuici a selský rozum. Svou činností zkrátka v průběhu času budují jméno a vnímání firmy – a nejlepší reklamou jsou spokojení zaměstnanci.

Mediaguru.cz: Mobile Marketing 2015 – Mobilní web je dnes podmínkou

26.11.2015

Mobilní web je v dnešním světě ovládaném mobilními telefony nezbytností.
Penetrace chytrých zařízení v České republice dosáhla podle Media Projektu za období druhého a třetího čtvrtletí letošního roku více než 50 %. Dnes je tedy mobilní verze pro každý web podmínkou, nikoliv výsadou. I proto překvapí, že v České republice má mobilní web jen čtvrtina e-shopů, zaznělo na středeční konferenci Mobile Marketing.

Lupa.cz: Nákupní orgie začínají. Tradice „Black Friday“ se rozjela i u nás

E-shopy hlásí poslední listopadový víkend nárůsty prodejů v řádu desítek procent. A speciální akce se chystají i letos.
Místo pátku celý víkend. Tuzemské e-shopy už využívají americký obchodnický fígl naplno a ještě k tomu přidávají české nápady. Neomezují se třeba jen na jeden den, ale slevy rozpouští do víkendu nebo celého týdne.

Prosperita: Třetinu potravin z obchodů Češi vyhodí, ale internet mění tento trend k lepšímu

24.11.2015

Objem znehodnocených potravin v českých domácnostech trvale roste od 90. let a kromě krátké pauzy v době ekonomické krize se ustálil přibližně na hodnotě 1700 Kč měsíčně na domácnost, což nyní zhruba odpovídá evropskému průměru. „Nárůst plýtvání potravinami přichází většinou s boomem supermarketů a dobrou dostupností potravin. V takovou chvíli se racionální nákupní chování mění na konzumní,“ uvedl Petr Vyhnálek, šéf Kolonial.cz. „Průvodním jevem konzumního chování pak bývá celá řada zlozvyků – především neadekvátní frekvence nákupů, nedostatečné plánování v kuchyni a špatné skladování potravin.“ Tyto jevy stojí za zhruba třemi čtvrtinami všech znehodnocených potravin, zbylou čtvrtinu pak tvoří snížení trvanlivosti potravin způsobené přímo prodejcem. Nyní by však mohla přijít změna, a to především díky nastupujícímu trendu nakupování potravin online.

Marketing Sales Media: Uloženka se oficiálně spojila s PNS, využijí trafiky jako výdejní místa

20.11.2015

Síť výdejních míst Uloženka z portfolia E-commerce Holding od konce října spolupracuje s distributorem tisku PNS a společností na sledování zásilek InTime. Služba s názvem Uloženka partner PNS využívá trafik coby výdejních míst pro zákazníky e-shopů. „PNS chce proměnit vnímání trafik jako stánků, kde si zákazník koupí nejen noviny, časopisy či cigarety. Chceme je ukázat jako místo, které dokáže nabídnout široké služby. A propojení s Uloženkou, která nabízí řešení jak pro zákazníky naší sítě, tak i pro e-shopy, je jednou z možností, která nám v tom může pomoci,“ uvedl generální ředitel PNS Petr Novák.

Feedit.cz: Bod zlomu: Potraviny online občas nakoupí již 51 % Pražanů a Středočechů

Přesně 51 % – tolik osob v produktivním věku má v Praze a středních Čechách zkušenost s online nákupy potravin. Vyplynulo to z průzkumu, který s agenturou Data Collect provedl se vzorkem 600 respondentů e-shop s potravinami Kolonial.cz. Podle Petra Vyhnálka, retailového specialisty a šéfa Kolonial.cz, se jedná o zásadní, nikoli však překvapivý poznatek o českém trhu. Praha a střední Čechy mají totiž výsadní pozici – o zákazníky zde bojuje největší počet e-shopů s potravinami.

Mobile Marketing už 25. listopadu: Zajímá vás, jak díky mobilnímu marketingu vydělat?

18.11.2015

Ve středu 25. listopadu proběhne v prostorách Národní technické knihovny v Praze již třetí ročník konference Mobile Marketing. Představí aktuální data o mobilním životě „české populace“, novinky a trendy z pohledu zákazníků i dodavatelů a příklady realizovaných kampaní.

CZC.cz: Vánoce Geeků

10.11.2015

Svou vánoční kampaň nyní spustilo i CZC.cz. Pod názvem Vánoce Geeků se v hlavní roli opět představí sami zaměstnanci. Ti tentokrát ukazují, jak geekové z CZC.cz přistupují k některým vánočním zvykům a tradicím, jako je příprava kapra, lití olova nebo zdobení vánočního stromečku.Každý den od 2. listopadu až do 23. prosince se proplatí nákup jednomu člověku, který nejpřesněji odhadne, za kolik korun zákazníci v daný den nakoupí.

Proděti: Vánoce dětskýma očima právě startují

Proděti, e-shop pro všechny stávající i budoucí rodiče, právě odstartoval svoji vánoční kampaň, Vánoce dětskýma očima, která potrvá až do 20. 12. Kampaň se nese ve znamení záludných otázek, jaké umí položit právě naši nejmenší. Přitom je neuvěřitelné, jak děti dokáží inspirovat. Přicházejí s tak jednoduchými řešeními problémů, že by dospělého nenapadla.Podívejte se na svět dětskýma očima, užívejte si ho jako vaše děti, na všechno ostatní je tady Proděti.cz.

Krátce: Hospodářské noviny – E-commerce Holding může ovládnout CZC

9.11.2015

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil vstup E-commerce Holding do jednoho z největších tuzemských internetových obchodů s elektronikou CZC.cz. Spojení nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže. Rozhodnutí dosud není pravomocné. Obrat sítě e-shopů E-commerce Holding letos díky ovládnutí CZC.cz dosáhne čtyř miliard korun.

Do akce Den dopravy zdarma by se letos mělo zapojit 1500 e-shopů

6.11.2015

Den dopravy zdarma začne letos ve středu 18. listopadu ve 12:00 a skončí o 24 hodin později. Mezi 915 e-shopů, kteří se letos účastní, jsou i vertikály ECH, jako je Proděti, Vivantis, Prozdravi, Rozbaleno nebo Sporty a Snowboards.

Lidové noviny: Vyrostl český internetový kolos

5.11.2015

Lidové noviny:
Investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta s podporou Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a skupiny PPF kupuje za téměř 5,5 miliardy korun internetový obchod Mall a cenový srovnávač Heureka. Posledním nákupem zvlášť duo Křetínský – Tkáč jen potvrdili to, o čem se mluvilo už dlouho. I přes nemalé zadlužení jsou na čele českého akvizičního trhu.

Plzeňský deník: Nenoste plné tašky, objednejte si nákup domů

3.11.2015

Kromě rozvozu hotových jídel začínají poslední dobou Plzeňané využívat také rozvoz potravin. V Plzni vznikla před nedávnem další firma specializující se na nákup potravin na internetu. Do domu si však můžete nechat přivézt i drogerii nebo třeba krmivo pro domácí mazlíčky. Služby, díky nimž nemusíte nosit z obchodů těžké tašky, nabízí v Plzni obchodní řetězec Tesco Stores ČR a internetový portál Koloniál.cz.

Dotyk Byznys: Jakub Havrlant: Muž, který ovládl Mall

Na českém internetu došlo k největšímu letošnímu obchodu, když majitele změnil jeden z největších e-shopů Mall.cz a on-line srovnávač cen zboží Heureka.cz. Za transakcí stojí muž, který zanechal studia na VŠE a vrhl se na dráhu podnikání.

Mladá fronta Dnes: Jídlo od sedláků láká velké hráče. Chytá se i na webu

30.10.2015

Potraviny přímo od zemědělců před pěti lety zažily boom spolu s růstem farmářských trhů. Nešlo o přechodný trend, farmářské potraviny se staly běžnou součástí nabídky.

Marketingové noviny: Kolonial.cz zahájil podzimní kampaň

29.10.2015

Online prodejce potravin Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding spouští svou podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu – tentokrát však v podzimním kabátě. Na kampani, kterou pro Kolonial opět realizuje agentura Bistro, se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu.

Lupa.cz: Zaplatím později. Jak se rozjela platební metoda, která má spadeno na dobírku

„Na stránkách CZC.cz bude služba spuštěna začátkem listopadu, spolu se startem vánoční kampaně,“ říká šéf ECH Jan Jírovec s tím, že zbylé obchody by měly nasadit Najisto během prvního listopadového týdne. Koloniál.cz by se měl dočkat na konci listopadu.

E-shop Mall.cz a srovnávač cen Heureka.cz připadnou skupině Rockaway

27.10.2015

nvestiční skupina Rockaway kupuje společnosti, které provozují druhý největší e-shop v Česku Mall.cz a web Heureka.cz, který umožňuje srovnávat ceny. Podle mluvčí Rockaway Capital zaplatila skupina Jakuba Havrlanta více než 200 milionů eur (5,4 miliardy korun), financování zajistili miliardáři Daniel Křetínský a Patrik Tkáč spolu se skupinou PPF. Akvizici bude posuzovat Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Potvrzeno!

26.10.2015

Rockaway kupuje Mall a Heureku

Český rozhlas Radiožurnál: E-shop Mall.cz a srovnávač cen Heureka.cz mění za 5,5 miliardy majitele

Druhý největší e-shop v Česku Mall.cz a srovnávač cen Heureka.cz mění majitele. Firmy koupila investiční skupina Rockaway. Obchod financují miliardáři Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a investiční skupina PPF.
„Jde o stoprocentní podíly v obou společnostech. Výše transakce přesáhla 200 milionů euro,“ potvrdila Českému rozhlasu nákup dvou firem mluvčí společnosti Rockaway Michaela Papežová.
Jde o jednu z největších transakcí v českém maloobchodu v posledních letech.

E15: Obrovská transakce se uzavřela, Tkáč s Křetínským ovládli Mall a Heureku

Skupina Rockaway letos prostřednictvím E-commerce Holdingu koupila podíl v internetovém obchodu s elektronikou CZC.cz, transakci nyní posuzuje antimonopolní úřad. Loni převzal holding e-shopy Vivantis. Obrat E-commerce Holding by měl letos dosáhnout čtyř miliard korun.

Jitka Dvořáková, CZC.cz: S Rockaway máme stejný pohled na vývoj internetového prodeje

14.10.2015

Generální ředitelka společnosti CZC.cz, do které čerstvě vstupuje E-commerce Holding podporovaný investiční skupinou Rockaway, vysvětluje, proč a jak probíhalo hledání strategického partnera, jakou obchodní strategii firma drží a jakou roli v ní hraje partnerská síť, do níž chce e-tail postupně zapojit stovku menších prodejců.

Společnosti Vivantis se letos výrazně daří

Vivantis letos rychle roste v obratu i zisku. Každý měsíc v porovnání s minulým rokem zvyšuje tempo růstu obratu, které aktuálně dosahuje 65 %. A meziročně roste i zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA). Společnost tak dobře využívá synergií s E-commerce Holding, který do Vivantisu majetkově vstoupil koncem loňského roku.

Jan Jírovec za ECH: Chceme se stát se jedním z nejvýznamnějších e-commerce subjektů v tomto regionu.

13.10.2015

E-commerce Holding se stává jedním z nejsilnějších subjektů českého on-line byznysu. Patří mu kromě dalších e-shopů i Kolonial.cz, Vivantis.cz a od nedávna částečně také CZC.cz. O jejich strategii rozhoduje výkonný ředitel Jan Jírovec. Přečtěte si celý rozhovor.

MF Dnes O Potravinách: Kam pro potraviny? Na webu je to rychlé a pohodlné. Jak to chodí v Koloniálu?

25.9.2015

V poslední době se čím dál více prosazují také e-shopy s potravinami. Na internetu si můžete potraviny objednat kdykoli, dovezou vám je nejpozději druhý den. Kolonial.cz sází na čerstvost a od svých dodavatelů, kterých je více než 150, získává potraviny až po objednávce. Díky tomu jsou pečivo, ovoce a zelenina vždy maximálně čerstvé s dovozem druhý den po objednání. Více o tom, jak to chodí v Koloniálu, si přečtěte v MF Dnes.

Vyhledat

najděte vše, co Vás zajímá …

Kontaktujte nás

využijte jeden ze způsobů níže …

Na Hřebenech II 1718/8
140 00 Praha
[contact-form-7 id="4" title="Kontakt (CZ)"]